Prekių grąžinimas ar keitimas

Prekę galima grąžinti jeigu:

  • Netiko dydis, formą, spalvą ar kt.
  • Prekė turi kažkokį trūkumą dėl gamintojo kaltės
  • Jūs tiesiog apsigalvojote ir norite grąžinti

Kokybiškų prekių keitimas Jūsų pageidavimu

  • Prekę galima grąžinti 14 dienų begyje nuo gavimo dienos, atgauti sumokėtus pinigus arba pakeisti į kitą modelį ar dydį
  • Prekė neturi būti naudota, devėta, avėta, skalbta, plauta ar kitaip valyta
  • Prekė turi išsaugoti pirmutinę prekinę išvaizdą, t,y, būti švari, be pašalinių kvapų, neturėti jokių dėmių ar mechaninių pažeidimų.
  • Prekė turi būti grąžinama pilnoje komplektacijoje, įskaitant visus įdėklus, etiketes ir originalią pakuotę. Pakuotė gali būti atidaryta ar atsargiai praplėšta tam kad apžiūrėti prekę.
  • Jeigu Prekė neatitinka bent vieną iš aukščiau išvardintų sąlygų Prekės deja negalėsime priimti
  • Grąžinimui nepriimamos kokybiškos sekančių kategorijų prekės: kosmetika ir tualetiniai preparatai, liemenėles, juosmenis, korsetai, čiužiniai, antklodės, pagalvės, žaislai, žaidimai.
  • Gražinamos Prekės siuntimą atgal apmokate Jūs. Jeigu pageidausite pakeistį į kitą dydį ir/arba modelį, pakartotinis pristatymas papildomai Jums nekainuos.

Prekės su trūkumu (nekokybiškos prekės) grąžinimas:

  • Jeigu iš karto po įsigyjimo arba vėliau eksploatavimo metu (6 mėnesių garantiniu laikotarpiu) aptikote kažkokį Prekės trūkumą arba defektą, turite teisę grąžinti Prekę bet kokiu atveju.
  • Prekė laikoma nekokybišką, jei trūkumas/defektas atsirado dėl gamintojo kaltės, o ne dėl neatsargaus ar netinkamo prekės naudojimo (eksploatavimo, transportavimo, valymo, plovimo ir pan.)
  • Grąžinant Prekę su defektu turite teisę savo nuožiūra atgauti pinigus arba pakeisti į kitą Prekę.
  • Grąžinama Prekė turi būti pilnoje komplektacijoje (su visomis sudedamosiomis dalimis), tačiau originali pakuotė, įdėklai ir etiketės nėra būtini.
  • Mes padengiame visas grąžinimo ir/ar keitimo išlaidas.

Grąžinimo etapai:

  • Praneškite mums el.paštu info@akmenelisdelne.lt, kad pageidaujate grąžinti Prekę. Nurodykite Prekės pavadinimą, užsakymo arba sąskaitos-faktūros numerį bei kokį veiksmą pageidaujate atlikti – atgauti pinigus ar pakeisti į kitą modelį/dydį.
  • Gavus iš mūsų atsakymą, galėsite Prekę išsiusti mūsų nurodytu adresu. Kartu su grąžinamą Prekę būtinai įdėkite pirkimo dokumento kopiją.
  • Siųsti Prekę galite Jums priimtinu būdu, tačiau atkreipiame dėmesį, jog iki kol prekė pasieks mus, Jūs esate atsakingi už jos saugumą ir galimus pažeidimus transportavimo metu. Todėl rekomenduojame Prekę patikimai supakuoti ir siųsti tokiais būdais, kurie suteikia galimybę sekti pristatymo eigą, pvz. Lietuvos Pašto registruota siunta, Omniva paštomatų ar kurjerinė siunta.
  • Gavus grąžinamą Prekę, mes Jums išsiusime prekę pakeitimui (jeigu taip pageidavote) arba grąžinsime pinigus. Pinigai yra grąžinami 3 darbo dienų laikotarpyje nuo grąžinamos prekės priemimo dienos į tą pačią Jūsų banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas apmokėjimas.